Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa 159 facelift

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
    На първата картинка, точно там пише cup holder. Прилича ми на "ролетен" капак. Забелязва се липсата на ръчна, заменена е с копче. Появил се и DNA превключвател.
    ама тоя къп холдър вместо да е като на нормална кола, е като за чашки за кафенце - от тея най малките пластмасови шотчета
    sigpic
    днес съм в почивка ---

    Comment


    • #17
      И все пак кръглите духалки и отвори под тях са доста по-добри от "анонимните" триъгълни такива, от двете страни на дисплея. Като плюс виждам само това, че екрана вече не е забит долу, но като цяло интериора не се отличава
      146 1.6TS CF1 '98

      sigpic

      Comment


      • #18
        ...
        Last edited by pooh; d.m.y г., 12:26.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
          Не защитавам предложението на Бертоне. И мен не ме грабва. Но и към текущия на Пининфарина имам забележки.
          Е ти все пак гледаш нещата от друг ъгъл и е нормално да забележиш повече детайли. Аз като един прост шофер се интересувам само като седна в колата да мога да имам достъп до всички уреди с показалеца като дясната ръка ми е на лоста. Това го има при 155, при 164, 166, 159. А в този интериор, който щял да бъде на фейслифта, го няма.
          Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
          AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
          Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
            Е ти все пак гледаш нещата от друг ъгъл и е нормално да забележиш повече детайли. Аз като един прост шофер се интересувам само като седна в колата да мога да имам достъп до всички уреди с показалеца като дясната ръка ми е на лоста. Това го има при 155, при 164, 166, 159. А в този интериор, който щял да бъде на фейслифта, го няма.
            Това което описваш е част от дефиницията на фукнционалност в един автомобил,която дефиниция никога не е била присъща за Алфа Ромео.
            Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
              Това което описваш е част от дефиницията на фукнционалност в един автомобил,която дефиниция никога не е била присъща за Алфа Ромео.
              В смисъл?
              Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
              AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
              Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                В смисъл?
                В смисъл откога караме алфа заради нейната функционалност,когато никога не е имало такава.
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                  В смисъл откога караме алфа заради нейната функционалност,когато никога не е имало такава.
                  Как бре, ти знаеш ли GTV-то какъв огромен багажник има?

                  Иначе, да видим какво ще излезе от този фейслифт. Би трябвало да има и външен такъв, макар че не знам какво има да подобряват по вида на 159 - идеален си е.
                  Alfa Romeo 166 3.0 V6
                  Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                    В смисъл откога караме алфа заради нейната функционалност,когато никога не е имало такава.
                    Първо, това, за което говорим, е не точно функционалност, а ергономичност. При изброените в предния ми пост модели го има. За 147 не знам как е, не съм я карал толкова дълго.
                    Второ, моята 155 има функционалност не по-лоша от всеки седан в класа си. Не знам кой е измислил, че Алфите са ужасно непрактични и нефункционални.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                      ......Това го има при 155, при 164, 166, 159. А в този интериор, който щял да бъде на фейслифта, го няма.
                      Бах мааму, само това ли са Алфи според теб? Щото всичките тия дето си ги изброил са Фиати!!!
                      Според мен вдъхновение е добре да се търси от по-старите Алфи. Тогава те са били много по-напред от останалите марки. Именно след ерата на Фиат, Алфа започва да изостава, до днес, когато е по- назад от поне 20 марке автомобили.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Бах мааму, само това ли са Алфи според теб? Щото всичките тия дето си ги изброил са Фиати!!!
                        Според мен вдъхновение е добре да се търси от по-старите Алфи. Тогава те са били много по-напред от останалите марки. Именно след ерата на Фиат, Алфа започва да изостава, до днес, когато е по- назад от поне 20 марке автомобили.
                        Къде съм казал. че само това са Алфи?!?! Сравнявам с малко по-близки до съвременността, иначе е ясно, че класиките рулират!
                        И кво от тва, че са фиати всъщност? Нямат ли тези отличителни черти, заради които човек си купува Алфа?
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Къде съм казал. че само това са Алфи?!?! Сравнявам с малко по-близки до съвременността, иначе е ясно, че класиките рулират!
                          И кво от тва, че са фиати всъщност? Нямат ли тези отличителни черти, заради които човек си купува Алфа?
                          Вече не. Да вземем за пример Мито-ужасяващо плашило, а наследника на 147 е направо еволюирало ужасяващо плашило със скелет на Фиат Стило
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #28
                            ...
                            Last edited by pooh; d.m.y г., 12:26.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                              При 155 (и някои ферарита) има една малоумщина, касетофона ниско долу, непосредствено зад скорстния лост. Това няма бъзикане в двжение. А 145/6 (знам, че не си я цитирал) е тотална грешка на ергономията. Ма айде да не се отплесвам.
                              И при 75 е пред ск. лост, че и малко навътре, ма поне, хубавото е, че всички Алфи са различни една от друга.
                              При 156 радиото е на хубаво място.
                              А иначе за годините и класа си старата 33-ка има прилична ергономия:
                              http://www.squadra33.com/upload/gall.../thumbs/02.jpg
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                                При 155 (и някои ферарита) има една малоумщина, касетофона ниско долу, непосредствено зад скорстния лост. Това няма бъзикане в двжение. А 145/6 (знам, че не си я цитирал) е тотална грешка на ергономията. Ма айде да не се отплесвам.
                                Е как няма бъзикане бе човек, както ти е ръката на лоста насочваш показалеца надолу и си бъзикаш даже без да поглеждаш натам.
                                За 145/6 си прав, неслучайно не я цитирам.
                                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                                Comment

                                Working...
                                X